pi膮tek, 29 lipca 2016

Witajcie kochani 馃槉 Pomimo d艂ugiej przerwy pojawi艂 si臋 post na blogu. Mia艂am nadzieje, 偶e zobaczymy go wcze艣niej lecz nie da艂o rady. Oczywi艣cie chcia艂abym, 偶eby posty pojawia艂y si臋 cz臋艣ciej ale to nie jest takie proste, bo przecie偶 偶eby sesja si臋 odby艂a potrzebna jest osoba, kt贸ra b臋dzie obs艂ugiwa艂a aparat. Na szcz臋艣cie w tym po艣cie pomog艂a mi moja przyjaci贸艂ka, kt贸ra spisa艂a si臋 rewelacyjnie馃憣馃挆 Mimo deszczu da艂y艣my rade aby stworzy膰 to co widzicie poni偶ej. Dok艂adnie wiecie jak d艂ugo planowa艂am t臋 sesje...zawsze co艣 mi przeszkadza艂o z艂a pogoda albo brak czasu ale tym razem zmotywowa艂am si臋, wzi臋艂am w gar艣膰 i nie przeszkodzi艂 mi w tym deszcz. Mog臋 powiedzie膰, 偶e jestem zadowolona z naszej pracy i mam nadzieje, 偶e spodobaj膮 si臋 Wam moje zdj臋cia, kt贸re mo偶ecie obejrze膰 pod notatk膮馃槝.